sobota, 14 lipca 2018

Dekanat Pułtuski - mapa, spis parafii

Dekanat Pułtuski - mapa, spis parafii



Dekanat Pułtuski składał się w końcu XIXw. z 20 parafii: 
Barcice z kościołem pw. św. Stanisława Bp., 
Dzierżenin  z kościołem pw. św. Tomasza, 
Gzy  z kościołem pw. Zwiastowania NMP, 
Klukowo z kościołem pw. św. Stanisława Bp., 
Lubiel z kościołem pw. św. Stanisława Bp., 
Nasielsk z kościołem pw. św. Wojciecha, 
Obrytte z kościołem pw. św. Jana Chrzciciela, 
Pniewo z kościołem pw. św. Apostołów Piotra i Pawła, 
Pokrzywnica z kościołem pw. NMP, 
Popowo z kościołem pw. Narodzenia NMP, 
Przewodowo z kościołem pw. Opatrzności Bożej, 
Pułtusk z kościołem pw. św. Mateusza, 
Serock z kościołem pw. Zwiastowania NMP, 
Smogorzewo z kościołem pw. Nawiedzenia NMP, 
Szyszki z kościołem pw. św. Bartomieja, 
Winnica z kościołem pw. Trójcy Św. oraz filia w Gąsiorowie pw. św. Jana Chrz., 
Wyszków z kościołem pw. św. Wojciecha, 
Zambski z kościołem pw. św. Wojciecha, 
Zatory z kościołem pw. św. Małgorzaty, 
Zegrze z kościołem pw. św. Antoniego i św. Barbary.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz